Darmowa dostawa powyżej 500 zł
Regulamin sklepu
§ 1. INFORMACJE OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresem internetowym Lampi.pl, prowadzony jest przez Normalnie Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim pod adresem ul. Onufrego Zagłoby 50a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Firma zarejestrowana jest pod numerem NIP: 661 238 90 09 oraz działa na podstawie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001088148.
- Transakcje odbywają się w formie umowy sprzedaży, zawieranej na odległość w rozumieniu art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, za pośrednictwem serwisu internetowego www.lampi.pl, pomiędzy zamawiającym (dalej: Klientem), a prowadzącym sklep internetowy Normalnie Sp. z o.o. (dalej: Sprzedającym).
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez adres email: kontakt@lampi.pl . oraz telefonicznie pod numerem telefonu +48 503 757 599, w godzinach pracy sklepu.
- Warunkiem technicznym do korzystania z oferty Sprzedawcy jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w jego ofercie sprzedaży oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Wszelkie zmiany nie mogą dotyczyć zamówień, które Sprzedawca przyjął do realizacji przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
§ 2. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia przyjmowane są 24 h/dobę przez siedem dni w tygodniu.
- Zamówienia można składać przez koszyk zamówień i wypełnienie formularza zamówienia, podając wszystkie niezbędne dane do jego realizacji.
- Do obowiązków Klienta niezbędnych do realizacji zamówienia należy wskazanie w formularzu zamówionych produktów oraz ich ilości, podanie danych potrzebnych do realizacji dostawy, wybór preferowanej formy płatności i formy dostawy oraz oświadczenie o zakończeniu zamówienia, które potwierdzi jego złożenie.
- Klient składając zamówienie zawiera umowę sprzedaży zamawianych produktów ze Sprzedawcą.
- Klient wypełniając formularz zamówienia zobowiązany jest do rzetelnego jego wypełnienia i podania prawdziwych danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wygenerowaną automatycznie odpowiedź na adres e-mail podany w zamówieniu, która potwierdzi przyjęcie zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznaczać będzie, że zamówienie Klienta mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia zamówienia, jego weryfikacji oraz anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do autentyczności danych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
- Każdy Klient ma możliwość dokonania zmian w złożonym zamówieniu lub jego anulowania do momentu wysłania zamówionego towaru.
§ 3. CENY TOWARÓW, PŁATNOŚĆ ORAZ DOSTAWA
- Wszystkie ceny towarów zamieszczone w ofercie sprzedaży podane są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT (korzystając ze zwolnienia podmiotowego z VAT, art. 113 ust 1 i 9 ustawy o VAT).
- Cena podana przy każdym towarze obowiązuje Sprzedawcę w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Klient może wybrać następujące formy płatności:
a) płatność przy odbiorze – wówczas należność pobierana jest przez pracownika firmy dostarczającej przesyłkę,
b) przedpłatę przelewem za całość zamówienia na konto Sprzedawcy
c) za pośrednictwem bramki płatności. - Do każdego zamówienia doliczany jest zryczałtowany koszt dostawy, zgodnie z cennikiem zawartym w zakładce “Cennik Dostawy” i ujęty na fakturze lub paragonie bez podatku VAT (korzystając ze zwolnienia podmiotowego z VAT, art. 113 ust 1 i 9 ustawy o VAT).
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w ciągu trzech najbliższy dni roboczych następujących bezpośrednio po dniu, w którym zostało złożone zamówienie przez Klienta w przypadku wysyłki towaru za pobraniem, a w przypadku formy przelewu, po jego wpłynięciu na rachunek Sprzedawcy.
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych.
§ 4. ZWROTY I REKLAMACJE
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać na przykład wysłane pocztą na adres:
Normalnie Sp. z o.o.
ul. Onufrego Zagłoby 50a
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski - Towar zwracany musi być kompletny i nie uszkodzony.
- Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres Sprzedawcy podany w danych kontaktowych. Klient zwraca towar na własny koszt.
- Zwrot ceny sprzedaży na rzecz Klienta nastąpi w ciągu 5 dni roboczych w sposób wybrany przez klienta, tj. na podany rachunek bankowy Klienta. Zwrotowi nie podlegają koszty odesłania towaru przez Klienta.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, albo stwierdzi niezgodność towaru z towarem zamówionym (wady fizyczne), przysługuje mu prawo do złożenia u Sprzedawcy reklamacji. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie odesłać towar przesyłką poleconą na adres Sprzedawcy (Normalnie Sp. z o.o., ul. Onufrego Zagłoby 50a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski).
- Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę w ciągu 14 dniu od daty otrzymania przez niego przesyłki wraz z towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe z powodu braku towaru, Sprzedawca zwróci Klientowi całą cenę sprzedaży wraz z kosztami wysyłki, poniesionymi przez Klienta, na wskazany przez niego rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W spawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Dane osobowe Klienta podlegają ochronie, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Sprzedawca oświadcza, iż dane Klientów wykorzystywane będą wyłącznie do realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo do ich poprawiania, uzupełniania, sprostowania oraz żądania ich usunięcia. W celu realizacji tych praw Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 17.04.2020r.
- Postanowienia Regulaminu w zakresie prawa odstąpienia od umowy nie dotyczą Klientów nie będących konsumentami.
Pobierz formularz zwrotu: Pobierz